نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شرح وظایف اولیه ی جونتولی در یوونتوس

شرح وظایف اولیه ی جونتولی در یوونتوس

در روزهای اخیر صحبت های زیادی در رابطه با توافق نهایی کریستیانو جونتولی با تیم یوونتوس به گوش رسیده و مدیاست مدعی شد که مذاکرات بین کریستیانو جونتولی و ناپولی برای دستیابی به توافق برای فسخ قرارداد (که در سال 2024 به پایان می رسد) ادامه دارد. او روابط بسیار خوبی با دی لورنتیس دارد، اما او معتقد است که داستان او در ناپولی پس از کسب اسکودتو به پایان رسیده است. یوونتوس منتظر اوست.

 

امروز توتو اسپورت در گزارشی ویژه به مهم ترین کارهای جونتولی در ابتدای ورودش به یوونتوس پرداخت. جونتولی در حال نزدیک شدن به یوونتوس است و او کار آسانی در این باشگاه نخواهد داشت، زیرا اولین وظایف او این خواهد بود:

 

― بررسی ویژه ی بازیکنانی که از شرایط قرضی برمی گردند و کار بر روی فروش فوری آنها ― جست و جوی بازیکنان جوان و مستعد با دستمزدهای کم برای رفع کمبودهای تیم با اولویت دفاع راست ― رسیدگی به موقعیت دوسان ولاهوویچ در صورت نرسیدن به لیگ قهرمانان در فصل آینده با توجه به علاقه باشگاه های لیگ برتری و رئال مادرید.

 

توتو در ادامه مدعی شد که وضعیت یوونتوس در شرایط ویژه ای قرار دارد و شرح وظایف جونتولی در صورت رسیدن یوونتوس به لیگ قهرمانان و یا نرسیدن به آن، تفاوت های بسیار ویژه ای خواهد داشت.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: